آیا باید از توری مرغ برای مرغداری خود استفاده کنیم

اگر جوجه، اردک یا بوقلمون دارید و می خواهید آنها را از شکارچیان در امان نگه دارید، یک قفس بادوام ضروری است. توری مرغداری، توری مرغی پلاستیکی و انواع خاصی از شبکه های سیمی می توانند به محافظت از گله شما کمک کنند، اما برخی از مواد بهتر از سایرین کار می کنند.

بر اساس نامش، سیم مرغ انتخابی بدیهی برای مرغداری است. این مش شش ضلعی (همچنین به عنوان مش شش گوش یا توری مرغی شناخته می شود) را می توان برای دویدن و قفس استفاده کرد، اگرچه لزوماً بهترین گزینه نیست.

قیمت توری مرغی - حصار بافت

توری مرغداری مقرون به صرفه به خصوص توری مرغی تهران همه کاره است و حتی می تواند برخی از شکارچیان را دور نگه دارد. نصب آن در بالای قفسه می تواند مانع از نفوذ پرندگان شکاری مانند شاهین در روز و جلوگیری از جغدها در شب شود. اگر حصارهای سیم مرغی را به اندازه کافی عمیق دفن کنید، می تواند قفس شما را در برابر پوسوم و راکون نیز محافظت کند.

با این حال، برخی از حیوانات ممکن است بتوانند راهی برای ورود پیدا کنند. بسته به محل زندگی شما، این می تواند شامل کایوت، روباه، اسکانک یا مار باشد.

 

 

توری مرغی استیل

از آنجایی که مش شش گوش انعطاف پذیر است و دارای دهانه های نسبتاً بزرگی است، بسیاری از شکارچیان می توانند از طریق آن به آن برسند (یا بخزند یا بلغزند) یا سوراخ به اندازه کافی بزرگ را برای دسترسی ایجاد کنند. حتي گورهاي كوچكتر مانند راسوها و راسوها نيز ممكن است بتوانند از ميان بافته هاي سيم مرغ جابجا شوند.

قفس خود را ایمن کنید و گله خود را از حیوانات خانگی کنجکاو و شکارچیان گرسنه در روز یا شب در امان نگه دارید، پارچه سخت افزاری راهی است که می توانید انجام دهید البته قیمت توری مرغی آنها متفاوت است.

لیست قیمت توری مرغی با بهترین کیفیت - بازار خرید و فروش فنس و توری | فنس بازار

توری مرغی فرنگی

سیم های فولادی ضد زنگ یا بافته می شوند یا در یک شبکه محکم جوش داده می شوند و سپس گالوانیزه می شوند تا لایه ای از استحکام و مقاومت در برابر آب و هوا بیشتر شود. مهمتر از همه، این ورق های مش سیم دارای سوراخ های بسیار کوچک تری نسبت به توری مرغداری هستند.

بهترین گزینه برای یک مرغداری این است که یک پارچه سخت افزاری جوش داده شده با دهانه های بزرگتر از نیم اینچ انتخاب کنید. همچنین، هرچه قطر سیم ضخیم‌تر باشد، بهتر است، زیرا حیوانات احتمال خم شدن، دستکاری و پاره شدن شبکه را کمتر می‌کنند.

با مواد مناسب، با دانستن اینکه جوجه های شما از همه جهات محافظت می شوند، خیالتان راحت خواهد بود. حفارها، فلایرها، لغزنده‌ها و خزنده‌ها با شبکه‌های جوشی و گالوانیزه قابل مقایسه نیستند البته در بازار به علت کاربرد فراوان توری مرغی دست دوم هم عرضه می شود.