در گذشته محصولات پلاستیکی مرسی را برای بازسازی منزل استفاده می کردند

ظروف محصولات پلاستیکی مرسی محفظه هایی هستند که از پلاستیک ساخته شده اند و به گونه ای ساخته شده اند که حاوی اقلامی باشند.

آنها جزء اصلی زندگی مدرن هستند و هم برای تامین کنندگان صنعتی و هم برای مصرف کنندگان اقتصادی ذخیره سازی ارزانی فراهم می کنند. ظروف پلاستیکی با تنوع گسترده ای مشخص می شوند و در هر صنعت بزرگی یافت می شوند.

شرکت Rahway Steel Drum به عنوان پیشرو در صنعت ظروف پلاستیکی، طیف گسترده ای از محصولات تولیدی دقیق را برای بسته بندی مایع و جامد تنظیم شده و غیرقابل تنظیم عرضه می کند.

صنایع متنوع مینه‌سوتا تولیدکننده انواع محلول‌های پلاستیکی راه راه پلی اتیلن از جمله توت‌ها، سینی‌ها، جعبه‌ها، ورق‌ها، رول‌ها، سطل‌های بازیافت، پوشش‌های درختی و آجرهای آب جت و همچنین محصولات سفارشی است.

با بیش از بیست سال تجربه، ما منبع اصلی شما برای درام های 55 گالن و همه محصولات مربوطه هستیم. تیم های با استعداد ما متشکل از طراحان و مهندسان از نزدیک با شما همکاری خواهند کرد تا محصولی را ارائه دهند.

که به همان اندازه که شما نیاز دارید منحصر به فرد باشد و ارزشی طولانی مدت ارائه دهد! ما وظیفه خود را در اولویت قرار دادن مشتریان خود قرار داده ایم!

در 30 سال گذشته، صنایع وسترن ظروف پلاستیکی را برای صنایع مختلف تولید می کند و نیازهای کسب و کارهای بزرگ و کوچک را برآورده می کند.

ما در پردیس تولیدی 350000 فوت مربعی خود، فناوری و تخصص لازم برای تولید ظروف پلاستیکی در هر شکل و اندازه و بدون نقص را داریم.

پلاستیک برای اولین بار در سال 1862 ظاهر شد. در یک نمایشگاه بین المللی در لندن، الکساندر پارکز نسخه اولیه پلاستیک مشتق شده از سلولز را معرفی کرد.

سیزده سال بعد، پلاستیک برای اولین بار به شکل بطری ظاهر شد. در اوایل قرن بیستم، اولین بطری های کاملا مصنوعی نیز ظاهر شد. بطری های پلاستیکی جایگزینی برای شیشه و سرامیک بود که از زمان های قدیم برای بطری استفاده می شد.

با این حال، این پیشرفت‌ها به دلیل هزینه‌های بالای تولید، تأثیر اقتصادی عمده‌ای نداشت. در نتیجه، بسته بندی پلاستیکی تا اواسط قرن بیستم شروع به توسعه واقعی نکرد.

در سال 1946، Earl Tupper در استفاده از ظروف پلی اتیلن مواد غذایی که امروزه بیشتر با نام Tupperware® شناخته می شوند، پیشگام شد.

این اختراعات راحت و بدون هوا در میان زنان خانه دار آمریکایی محبوبیت پیدا کرد و نقطه عطفی در تاریخ بسته بندی پلاستیکی به شمار می رفت.

تقریباً در همان زمان، دکتر ژول مونتنینر استفاده از بطری های پلاستیکی را با معرفی دئودورانت زیر بغل معروف به “Stopette” رواج داد. بطری های پلی اتیلن در دهه 1960 ظاهر شدند و امروزه به عنوان پیشروترین نوع بطری پلاستیکی باقی مانده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.