پالت پلاستیکی 110*130 موجب چپ کردن تریلی باری شد

هفتاد سال پیش، تولیدکنندگان، طلوع پالت پلاستیکی 110*130 را به عنوان یک انقلاب می دیدند. از این گذشته، پلاستیک ها نسبت به مواد قابل مقایسه مانند شیشه یا فلز وزن کمتری دارند که می تواند منجر به کاهش هزینه سوخت برای حمل و نقل و مواد خام برای تولید شود.

پلاستیک‌ها به دلایلی که از صرفاً اقتصادی هزینه کم برای حجم بالا، کیفیت و تکرارپذیری تا بهداشتی بودن را در بر می‌گیرد، در تولید امروزی جایگاه ارزنده‌ای را به خود اختصاص داده‌اند.

به لطف این خواص شگفت انگیز، پلاستیک در زندگی روزمره همه جا حاضر شده است. پلاستیک آنقدر در همه جا وجود دارد که ردپایی از آن در برخی از غیرمنتظره ترین مکان ها، از قله اورست گرفته تا شاید نگران کننده ترین آن: داخل روده انسان، یافت می شود.

اما از آنجایی که مصرف کنندگان در مورد هزینه جهانی و اقتصادی پلاستیک باهوش تر شده اند، شرکت ها دیگر نمی توانند از ادعای ارزش محدود آن صرف نظر کنند. تولیدکنندگان از پلاستیک بیش از حد استفاده می کنند و آن را می دانند.

پس پلاستیک بیش از حد چقدر است؟ در 40 سال گذشته، تولید جهانی پلاستیک چهار برابر شده است و بیش از 8.3 میلیارد تن از آن در حال حاضر در سراسر جهان است.

این به این دلیل است که اکثریت قریب به اتفاق پلاستیک‌هایی که تاکنون تولید شده‌اند، هنوز روی کره زمین وجود دارند. بر اساس گزارش هاروارد بیزینس ریویو، اگر این سرعت تولید ادامه پیدا کند.

طی 30 سال آینده، زباله های پلاستیکی کافی برای «دو کیسه کردن زمین» وجود خواهد داشت.امسال کمکی نکرد درست زمانی که روند زباله صفر شروع به افزایش کرد و افراد بیشتری شروع به خرید ظروف قابل استفاده مجدد و اقلام قابل شستشو کردند.

به طور ناگهانی و غیرمنتظره بحران COVID-19 رخ داد و مصرف کنندگان را مجبور به بازگشت به دنیای یکبار مصرف وابسته به پلاستیک کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.