از گلاب درجه یک دوآتشه می توان برای رفع شپش سر استفاده کرد

گلاب چیزی نیست جز آبی که از خوبی گلبرگ های گل رز دم کرده است. اما پسر، آیا صنعت زیبایی با فواید بی‌شمار گلاب برای پوست طوفانی شده است!

گلاب درجه یک دوآتشه چیزی است که همه ما به صورت روزانه از آن استفاده می کنیم و این ماده همه کاره است که برای هر نوع پوستی مناسب است. اما جدا از اینکه یک تونر و آب جادویی برای ماسک های صورت DIY شما است.

این تونیک زیبایی هزاران کاربرد دیگر نیز دارد. بنابراین، فواید زیبایی گل رز چیست؟ بله، می توانید از گلاب به عنوان افترشیو استفاده کنید! خداحافظ با تمام سوختگی ها و بثورات پوستی که بعد از تراشیدن آن پاها دچار آن می شویم.

گلاب برای پوست های خشک آرام می کند، سوزش را تسکین می دهد و التهاب را کاهش می دهد. گلاب اسپریتز روی ناحیه تراشیده شده بلافاصله پس از اتمام کار برای مشاهده بهترین نتایج. به اندازه کافی جالب است؟

آیا گلاب برای پوست های خشک مفید است؟ بدون شک، گلاب یک دوز قدرتمند برای پوست شما است. با بازگرداندن رطوبت و آبرسانی به پوست شما را جوان می کند.

یک راه عالی برای مبارزه با پوست های خشک، کدر و بی روح، استفاده از این معجون زیبایی حداقل یک بار در روز است. آن را به تمام صورت خود بپاشید و اجازه دهید به پوست شما خیس بخورد.

برای مراقبت از بدن خود، از شوینده بدن رز و آلوئه ورا با طراوت سنت آیوز استفاده کنید که پوست شما را نرم و آبرسان می کند. فرمول بدون پارابن و بدون ظلم آن با آلوئه ورا و گلاب به پوست شما طراوت می بخشد و آن را صاف و درخشان می کند.

از گلاب می توان برای روشن کردن رنگدانه های پوست نیز استفاده کرد. اگر پوست کمی ناهموار دارید، این کار روی شما عالی خواهد بود. آیا گلاب برای پوست های چرب مفید است؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.