با نبات سفید فله از شر جوش های صورت خلاص شوید

از گشته تا به امروز نبات سفید فله سنگی یک ماده معدنی شیرینی پزی است که از کریستال های بزرگ تشکیل شده است. خوب شیرینی سنگی از شیرینی ساخته شده است.

که کریستال های بزرگی را برای ساختن شیرینی سنگی تشکیل می دهد که محلولی از شکر است و آب روی چوب بلور می شود و وقتی از آب گرم شده استفاده می کنید.

کریستال های بزرگ شکر تشکیل می شود. حدود 6 7 روز طول می کشد تا کریستال های شکر برای چوب آب نبات سنگی تشکیل شود. اما قطعا ارزش صبر کردن را دارد.

میله های آب نبات راک می توانند در هر وعده غذایی وجود داشته باشند. به عنوان بخشی از قهوه یا چای شما با حل کردن آب نبات سنگ.

معروف “ترک” آب نبات Pop Rocks گاز دی اکسید کربن تحت فشار است. هر یک از سنگریزه های کوچک آب نبات حاوی مقدار کمی گاز است.

آب نبات Pop Rocks بسیار شبیه به کربناته در نوشابه پاپ عمل می کند. آب نبات حباب های کوچکی از گاز دی اکسید کربن تحت فشار داخل آن به دام افتاده است.

بنابراین در واقع یک واکنش شیمیایی به اندازه انتشار فیزیکی مقادیر کمی گاز به دام افتاده نیست. نوشابه، یک مایع گازدار برای شروع، حاوی مقدار زیادی C02 تحت فشار است. پاپ راک ها تحت فشار…

مقاله تحقیقاتی Science Fair آیا تا به حال آب نبات سنگی خورده اید؟ تا به حال فکر کرده اید که آیا می توانید راهی برای بزرگتر کردن کریستال بیابید؟

من در حال آزمایش اشکال مختلف شکر در دماهای مختلف آب هستم تا ببینم آیا کریستال بزرگتری تشکیل می دهد یا خیر. شکر به دلیل جدا شدن مولکول های آن از یکدیگر حل می شود.

کریستالیزاسیون یک واکنش زنجیره ای است که در آن شکر ذوب شده دوباره شروع به شکل گیری می کند و انواع مختلف شکر به دلیل عناصر کلی و شکل مولکول به طور متفاوتی متبلور می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.