زخم بستر را با پارچه مبلی نخی درمان کنید

بسته به نوع بافت پارچه مبلی نخی مخلوط های پنبه ای می توانند پارچه های محکم و مناسب خانواده باشند. یک روکش مقاوم در برابر لکه، مانند پارچه اسکاچگارد و محافظ اثاثه یا لوازم داخلی، باید برای استفاده روزمره استفاده شود.

چرم: این ماده سخت را می توان به آرامی جاروبرقی کشید، در صورت نیاز با مرطوب پاک کرد و با نرم کننده چرم یا صابون زین تمیز کرد.

کتانی: کتانی برای اتاق‌های نشیمن رسمی یا مناطق بزرگسال مناسب‌تر است، زیرا به راحتی کثیف و چروک می‌شود. همچنین سایش سنگین را تحمل نخواهد کرد.

با این حال، کتان در برابر پر شدن و محو شدن مقاومت می کند. اثاثه یا لوازم داخلی کتان کثیف باید به طور حرفه ای تمیز شوند تا از چروکیدگی جلوگیری شود.

ابریشم: این پارچه ظریف فقط برای مناطق بزرگسال مانند اتاق نشیمن رسمی مناسب است. در صورت کثیف شدن باید به صورت حرفه ای تمیز شود.

پارچه‌های وینیل با مراقبت آسان و ارزان‌تر از چرم، برای اتاق‌های نشیمن و غذاخوری شلوغ ایده‌آل هستند. دوام بستگی به کیفیت دارد.

محکم و بادوام، ترکیبات پشم و پشم مقاومت خوبی در برابر پر شدن، محو شدن، چروک شدن و خاک دارند. به طور کلی، پشم را با یک الیاف مصنوعی مخلوط می کنند تا تمیز کردن آن آسان تر شود و احتمال نمد شدن الیاف کاهش یابد.

جایی که الیاف به یکدیگر متصل می شوند تا زمانی که شبیه نمد شوند. مخلوط ها را می توان در صورت لزوم به صورت نقطه ای تمیز کرد.

پارچه های مصنوعی مواد ساخته شده توسط انسان هستند که با استفاده از فرآیندهای شیمیایی طراحی شده اند. آنها معمولاً بادوام تر و ارزان تر از پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی طبیعی هستند.

استات که به عنوان ابریشم بدلی ساخته شده است، می تواند در برابر کپک زدن، ریزش و کوچک شدن مقاومت کند. با این حال، فقط مقاومت مناسبی در برابر خاک ارائه می دهد و تمایل به سایش، چروک شدن و محو شدن در آفتاب دارد.

این انتخاب خوبی برای مبلمانی نیست که استفاده روزمره سختی داشته باشد. این الیاف مصنوعی به عنوان پشم مصنوعی ساخته شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.