پارچه مبلی لمسه موجب نجات جان کودکی از پرتگاه شد

مبل ها و پارچه مبلی لمسه هرگز فقط مبل نیستند. آنها جایی هستند که می خواهید بعد از یک روز طولانی با گیاه روبرو شوید، SO خود را بغل کنید، نتفلیکس را تماشا کنید، با جفت خود بنشینید یا به دوستتان مکانی برای تصادف پیشنهاد دهید.

از مبل هایی که با شما حرکت می کنند تا تکه های معمولی، مجموعه مبل های کوالا مملو از مبل های زیبا و راحت است که برای سبک زندگی استرالیایی طراحی شده اند.

با وجود انبوه های موجود در اندازه های مختلف و رنگ های مختلف، سخت ترین انتخاب پیش رو این است که تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است؟

ما مبل‌های خود را شکسته‌ایم تا بتوانید مطابقت کامل خود را پیدا کنید. اولین عشق ما در دنیای مبل، مبل راحتی ما با همان رویکرد تشک‌هایمان ساخته شد.

طراحی جاودانه ای که برای اتاق های نشیمن واقعی (نه نمایشگاه ها) ساخته شده است، محیط را در ذهن نگه می دارد و به طرز مسخره ای راحت است.

مبل راحتی ما که برای افراد آرام آرام استرالیایی طراحی شده است، بادوام ساخته شده است، مونتاژ و جداسازی آسان است و قیمت مناسبی دارد. پارچه بیرونی ضد خش و ضد لک است و به راحتی تمیز می شود، اما برای لمس بسیار نرم است.

مبل لنگینگ که در یک گزینه 3 نفره یا 2 نفره با رنگ عثمانی موجود است، اکنون در چهار رنگ موجود است: خاکستری دم برس، آبی بانی دون و جدیدترین محصولات اضافه شده.

پارچه ضد لکه مقاوم در برابر لکه است و ساخته شده از الیاف بازیافتی مثل ناخن سخت است اما به طرز مضحکی در لمس نرم است.

ما فضای ذخیره‌سازی را مرتب کرده‌ایم، با دو کشو چوبی با اندازه سخاوتمندانه تا سبد اسباب‌بازی اضافی یا کمد کتانی را بدون اشغال فضای اضافی در اختیار شما قرار دهیم.

مبل Getaway برای خانواده ها ساخته شده است و دارای روکش های بزرگی است که در طول زمان جلوه ای آرام و چروک ایجاد می کند و پرکننده های میکروفیبر مانند پر که سنگین می شود تا بتوانید ساعت ها به زیبایی بنشینید.

فراموش نکنید که نسخه Getaway Luxe را بررسی کنید: ساخته شده با تجمل در ذهن، از راحتی ابر مانند، چوب خاکستر جامد و کتانی ممتاز لذت ببرید.

مبل Getaway که در یک گزینه 3 نفره یا 2 نفره موجود است، اکنون در دو رنگ موجود است: Penguin Parade و Choppy Waves.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.