مردی با پارچه رومبلی مخمل توانست بزرگترین بالن را بسازد

این مقاله در سال 2013 با ماموریت ساخت مبلمان و پارچه رومبلی مخمل شیک با دوام و قیمت رقابتی راه اندازی شد. مقاله از هیچ خرده‌فروش یا فروشنده‌ای استفاده نمی‌کند و از نزدیک با سازنده آنها همکاری می‌کند تا تمرکز قوی بر تضمین کیفیت و توجه به جزئیات باشد.

علاوه بر این، هدف مقاله این است که سفارشات شما را به سرعت به دست شما برساند و زمان سفارش تا تحویل را به دو هفته کاهش داده است.

با این حال، اغلب اوقات، مشتریان سفارشات خود را زودتر از آن دریافت می کنند. تا به امروز، آنها مبلمان را به بیش از یک چهارم میلیون خانه و کسب و کار در آمریکای شمالی تحویل داده اند.

این مقاله توسط مهندسان، روزنامه‌نگاران، نقاشان، وزنه‌برداران، دوچرخه‌سواران کوهستان، سرآشپزها، استادان ریکی و غیره کار می‌کند.

تنوع آنها بعد از تمایل آنها به آسان و لذت بخش کردن فرآیند خرید مبلمان در رتبه دوم قرار دارد. فرهنگ مقاله ریشه در پنج ارزش اصلی دارد: خوب بودن، مستقیم بودن، بهتر بودن، ماجراجویی بودن، واقعی بودن.

به طور کلی، قیمت یک مبل از 600 تا 5000 دلار متغیر است، بنابراین قیمت‌های مختلفی ارائه می‌شود و مشتریان با طیف وسیعی از بودجه‌ها می‌توانند مبل راحتی را در Article پیدا کنند.

در انتهای پایین محدوده قیمت، مبل های سه نفره یا صندلی های عاشقانه شما قرار دارد. در قسمت بالاتر، کاناپه‌های چرمی و لوکس قرار دارند.

این مقاله انواع مختلفی از کاناپه ها از جمله مبل، سکشنال، مبل خواب، صندلی عاشقانه، صندلی و تخت خواب را ارائه می دهد. علاوه بر این، آنها یک خط کامل از مبلمان خانگی را ارائه می دهند.

اگر تاج و تخت به شکل کاناپه می آمد، همین بود. مبل سون یک مبل به سبک مدرن میانه قرن است که با کوسن های پشتی مخملی برای لذت بردن از استراحت سلطنتی شما ارائه می شود.

در داخل، یک قاب بلوک چوبی جامد برای حمایت از شما و عزیزانتان برای سال‌های آینده قرار دارد. علاوه بر این، این مبل در انواع مختلف پارچه یا چرم، رنگ‌های متنوع قابل تنظیم است و می‌توانید از میان انواع این مبل انتخاب کنید: 2.5 نفره، 3 نفره و سکشنال.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.