از قارچ ترافل در اروپا می توان برای رنگ موی گیاهی استفاده کرد

ترافل ها شبیه سیب زمینی های گلوله ای هستند. اندازه آنها معمولاً 30-60 گرم است. قارچ ترافل در اروپا ها طعم منحصر به فردی دارند که می توان آن را خاکی توصیف کرد.

شبیه قارچ یا برگ های پاییزی. آنها دارای رایحه مشک و تند هستند و بسته به نوع ترافل و درخت میزبان آن می توانند از رنگ سفید شنی تا قهوه ای تیره متغیر باشند.

ترافل سرشار از مواد مغذی از جمله کلسیم، آهن، سدیم، ویتامین C، منگنز و فسفر است. آنها همچنین منبع خوبی از کربوهیدرات، پروتئین و فیبر هستند مقدار آن بر اساس نوع متفاوت است.

ترافل همچنین سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C، اسید هموژنتیزیک و اسید گالیک است که ضد التهاب هستند. آنها حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع و اشباع هستند.

انواع مختلف ترافل در نقاط مختلف جهان رشد می کند. دو نوع رایج ترافل ترافل سیاه و ترافل سفید هستند.  یا ترافل سفید دارای پوشش بیرونی مایل به زرد و نت‌های طعم دهنده سیر و پنیر است.

آنها در جنوب اروپا یافت می شوند که معروف ترین آنها در منطقه ایتالیا است. شهر آلبا و حومه اطراف آن به دلیل تولید ترافل سفید خوش طعم معروف است.

یکی دیگر از ترافل های سفید ارزشمند است که در توسکانی یافت می شود. برای یک ایده الهام گرفته از دستور غذا با استفاده از ترافل سفید، سس مرغ سوپریم و تابه گوردون رمزی را با ترافل سفید اختیاری در اینجا ببینید.

به ترافل سیاه فرانسوی یا ترافل پریگورد نیز معروف است. پرارزش‌ترین آن‌ها در منطقه Périgord فرانسه یافت می‌شوند. ترافل ها دارای پوست بیرونی تیره و ناهموار هستند. اینها رایحه معطری دارند نسبت به سایر ترافلها تندتر و طعم ملایمی دارند.

نوعی ترافل سیاه است که به ترافل شرابی معروف است. این ترافل ها رایحه فندق و قارچ دارند. پوست ترافل قهوه ای تیره و پوشیده از برجستگی های هرمی شکل است.