استفاده از لباس ورزشی توسط زنان که موجب قوی شدن آنان می شود

هنگامی که زنان در اوایل تا اواسط قرن بیستم شروع به لذت بردن از فعالیت های اوقات فراغت کردند، طراحان آمریکایی برای رفع نیازهای خود لباس های ورزشی تولید کردند.

امروزه لباس‌های ورزشی آمریکایی تصاویری از شلوار جین آبی ناهموار، ژاکت‌های راحت، لباس‌های بیرونی عالی، دامن‌های لاستیک، کت و شلوار را به تصویر می‌کشند.

اما قبل از اواسط قرن بیستم، شرکت‌های پوشاک ایالات متحده بیشتر از سبک‌های فرانسوی برای بازار آمریکا کپی می‌کردند. سال های جنگ ارتباط با اروپا را دشوار کرد و آمریکایی ها شروع به قدردانی از استعدادهای بومی خود کردند.

از آنجایی که زنان در اوایل تا اواسط قرن بیستم شروع به لذت بردن از فعالیت‌های اوقات فراغت کردند، مبل راحتی ایتالیایی طراحان آمریکایی لباس‌های ورزشی را برای رفع نیازهایشان توسعه دادند و این تقاضا تا قرن بیست و یکم ادامه داشت و لباس‌های ورزشی آمریکایی به یک پدیده جهانی تبدیل شد.

لباس
از همان ابتدا، لباس‌های ورزشی شامل لباس‌های جداگانه‌ای بود که می‌توانستند به راحتی با هم ترکیب شوند، مانند بلوزها و پیراهن‌هایی که با دامن یا شورت می‌پوشیدند. این برای پاسخگویی به نیازهای زنان آمریکایی ایجاد شد که زندگی آنها به طور فزاینده ای سریع می شد.

از آنجایی که زنان در ورزش هایی مانند گلف، تنیس و شنا شرکت کردند، گوشواره طلا سفید یک کمد لباس ورزشی معمولی به یک ضرورت تبدیل شد. لباس های ورزشی از پارچه های راحت طراحی شده بودند که مراقبت از آنها آسان بود.

بسیاری از اولین طراحان لباس ورزشی آمریکایی، زنانی بودند که نیازها و سبک زندگی زنان را درک کردند.

در دهه پنجاه، لباس‌های ورزشی خود را نشان دادند. مانکن لباس ظاهر دانشگاهی محبوب شد و ژاکت ها تبدیل به اقلام ضروری شدند. کشین به صورت جداگانه و “ظاهر لایه ای” که شامل شلوار اسکی کش دار، فشار دهنده پدال و شلوار کاپری بود، ارائه شد. علاوه بر این، حومه شهر شروع به تأثیرگذاری بر روند مد کرد.

شورت برمودا، لباس های کوکتل، چرم، شلوار و کشباف به وسایلی ضروری تبدیل شدند. لباس ورزشی زنانه دیجی کالا نوجوانان بدون دامن پودل، روسری‌های دوقلو، یقه‌های پیتر پن، شلوار جین آبی، ژاکت‌های چرمی، جوراب‌های بابی و خلخال‌های خود خانه را ترک نمی‌کردند..

  • منابع:
    1. Sportswear: An American Invention
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از لباس زیر بسیار اهمیت دارد!
    2. تقویت سیستم ایمنی با مصرف میوه خشک
    3. استفاده از دستگیره کابینت در تمامی زمینه ها
    4. مصرف میوه خشک و خواص آن برای بدن