با تب سنج جیوه ای می توان برای درمان افراد مبتلا به آنفولانزا استفاده کرد

در طول همه‌گیری COVID-19، والدین ممکن است نیاز داشته باشند فرزندان خود را از نظر علائم، از جمله تب، قبل از رفتن به مدرسه، مراقبت از کودک یا فعالیت‌های ورزشی بررسی کنند.

حس کردن پیشانی فرزندتان سریع است اما خیلی دقیق نیست. اکثر دماسنج و تب سنج جیوه ای دیجیتال مدرن سریع کار می کنند و استفاده از آنها آسان است.

بهتر است از یک دماسنج دیجیتال برای بررسی دمای کودک خود استفاده کنید. از دماسنج جیوه ای استفاده نکنید. این دستگاه های شیشه ای نازک پر از فلز نقره ای می توانند بشکنند و سطوح سمی بخار جیوه را آزاد کنند.

در واقع، اگر دماسنج جیوه ای در خانه دارید، باید آن را بردارید. دمای “طبیعی” با سن، فعالیت و زمان روز کودک متفاوت است. تب معمولاً دمایی معادل 100.4 درجه فارنهایت (38 درجه سانتیگراد) یا بالاتر است.

این نشانه این است که بدن در حال مبارزه با یک بیماری است. درجه حرارت، سن و سایر علائم بیماری به پزشک کمک می کند تا بهترین درمان را برای کودک شما توصیه کند.

دماسنج های دیجیتالی انواع مختلفی دارند که دما را در نواحی مختلف بدن اندازه گیری می کنند. دماهای مقعدی دقیق ترین هستند. دمای پیشانی دقیق ترین درجه بعدی است.

دمای دهان و گوش اگر به درستی انجام شود دقیق است. دمای زیر بغل کمترین دقت را دارد، اما می توانید از این روش برای غربالگری کودک در هر سنی استفاده کنید.

شکم کودک را روی پاهای خود یا روی یک سطح سفت قرار دهید. راه دیگر این است که در پشت با پاها به سمت قفسه سینه کشیده شوند. دماسنج را روشن کنید و آن را از 1/2 اینچ (برای نوزادان کمتر از 6 ماه) به 1 اینچ داخل مقعد بکشید.

ملایم باش هیچ مقاومتی نباید وجود داشته باشد. اگر وجود دارد، متوقف شود. کودک خود را ثابت نگه دارید. دماسنج را در جای خود بگذارید تا زمانی که بوق بزند. سپس خواندن دیجیتال را بردارید و بررسی کنید.