با مصرف کشک خشک گاوی عمر نوح را تجربه کنید

یک مطالعه دانشگاه ویسکانسین مدیسون در مورد شرایط متابولیک نشان داد که غذا خوردن قبل از غذا بهتر از خوردن همراه با غذا است تا بعد از غذا، زنانی که قبل از غذا ماست مصرف کردند، کاهش قابل توجهی در التهاب روده و بهبود متابولیسم نشان دادند.

ماست و کشک خشک گاوی قدرت خنک کنندگی دارد، با این حال، می توان آن را در زمستان با ادویه هایی مانند عسل، فلفل سیاه و پودر زیره برشته مصرف کرد تا سالم شود.

به تعادل انرژی کمک می کند و تشکیل مخاط در بدن را کاهش می دهد، همچنین کار می کند و به بهبود هضم و یبوست کمک می کند.

همچنین به تقویت سلامت استخوان کمک کرده و به علاوه، با وجود خواص خنک‌کنندگی ماست، دلیل اصلی مصرف آن در تمام طول سال به دلیل وجود پروبیوتیک‌های سالم است که می‌تواند سلامت روده، هضم غذا، کاهش التهاب و چاقی را کاهش دهد.

اما یادتان باشد که در هیچ کاری زیاده روی نکنید، هنگام خوردن آنها چه اقدامات احتیاطی باید رعایت شود؟ در چه زمانی باید مصرف شود؟ وضعیت سلامتی شما چگونه است؟ در چه دمایی باید مصرف شود؟

همه این موارد باید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید و در مورد وضعیت خود سوال کنید؛ چون فلسفه بدن هر کس متفاوت است.

بنابراین، غذاهایی که برای سلامتی افراد مفید هستند ممکن است برای دیگری مفید نباشند، پس باید همه این موارد را در نظر داشته باشید. به همین ترتیب، فرد باید نحوه تغذیه خوب را نیز بداند.

ماست هزاران سال است که ساخته و مصرف می شود و امروزه برای تنظیم موثر دستگاه گوارش توصیه می شود.

اگرچه می توان از شیر تعدادی از حیوانات (گوسفند، بز و گاومیش آبی) استفاده کرد، اما بیشتر با استفاده از شیر گاو تولید می شود، این فرآیند همچنین شامل استفاده از باکتری‌هایی است که شیر را غلیظ می‌کنند و طعمی تند به آن می‌دهند.