بهترین انواع توری مرغداری

امنیت یا همون توری مرغی پلاستیکی یکی از مهمترین بخش های مرغداری است. حصار مناسب از شکارچیان جلوگیری می کند و اطمینان می دهد که جوجه های شما می توانند در آرامش غذا بخورند، بخوابند و مسیر خود را کشف کنند. انواع مختلفی از حصار یا توری وجود دارد که می توانید برای ایمن سازی قفسه خود از آنها استفاده کنید، اما کدام یک برای شما مناسب است؟ مزایا و معایب هر یک از بهترین انواع حصار مرغداری را با این راهنما بسنجید.

قیمت توری | خرید انواع توری با قیمت و کیفیت مناسب | آهنیتو

توری محافظ لانه مرغ و خروس
بسیاری از مردم هنگام ساختن قفس‌های خود به توری مرغی تهران روی می‌آورند – بالاخره «مرغ» دقیقاً در نام آن وجود دارد. این سیم نازک و بافته شده یک گزینه مقرون به صرفه برای قفس شما است. این به طور موثر جوجه ها را نگه می دارد، اما ممکن است با موفقیت از راکون ها، موش ها یا دیگر موجودات کوچک جلوگیری نکند. سیم مرغ برای محافظت از قسمت های بالاتر از لانه که شکارچیان نمی توانند به آن برسند عالی است. همچنین می توانید از سیم مرغ در داخل قفس استفاده کنید تا پرنده های مهاجم را جدا کنید یا جوجه های مسن را از پولت ها دور نگه دارید.

توری مرغی استیل

پارچه سخت افزاری
پارچه سخت افزاری یک حصار سیمی قوی و جوش داده شده است که می تواند در برابر شکارچیان بزرگتر مانند کایوت ها و روباه ها بایستد. پارچه سخت‌افزاری در اندازه‌های مختلف وجود دارد، بنابراین شما باید اندازه‌ای را انتخاب کنید که بتواند از مارها، موش‌ها و دیگر شکارچیان کوچک جلوگیری کند. برای محافظت بیشتر، می‌توانید پارچه سخت‌افزاری را در چند اینچ زیر زمین دفن کنید تا از موجودات نقب‌دار جلوگیری کنید.

لینک زنجیره ای
این حصار پرطرفدار به راحتی در هر فروشگاه سخت افزار محلی پیدا می شود و قیمت توری مرغی با هم تفاوت دارد. حصارهای زنجیره ای به اندازه کافی قوی هستند که حتی از سرسخت ترین شکارچیان شما نیز جلوگیری می کنند. با این حال، سوراخ‌های حصار به اندازه‌ای بزرگ هستند که شکارچیان کوچک‌تر به راحتی از آن بخزند. شما باید مراقب رسیدن به دست های راکون نیز باشید. نرده های زنجیره ای به عنوان یک مرز بیرونی به خوبی عمل می کنند تا زمانی که جوجه های شما جایی امن برای عقب نشینی و دور از حصار داشته باشند.

لیست قیمت توری مرغی با بهترین کیفیت - بازار خرید و فروش فنس و توری | فنس بازار

توری مرغی فرنگی

توری مرغداری
توری مرغداری که به عنوان توری مرغی نیز شناخته می شود، مانند نسخه پلاستیکی سیم مرغ است. انعطاف‌پذیر است و می‌تواند جوجه‌های شما را نگه دارد، اما به اندازه کافی قوی نیست که بیشتر شکارچیان را منصرف کند. با این حال، این گزینه سبک وزن برای محافظت از بالای سر مناسب است و می تواند گله شما را از شاهین، جغد و سایر پرندگان شکاری در امان نگه دارد.

نرده برقی
حصار برقی یک راه عالی برای محافظت از جوجه های شما در حالی است که آنها آزادانه در اطراف قفس پرسه می زنند. اگر با شکارچیان بزرگ مانند خرس، گرگ یا گربه سر و کار دارید، حصار برقی محافظت قابل توجهی را ارائه می دهد. همچنین جابجایی حصار برقی آسان تر است، به این معنی که پرندگان شما می توانند هر زمان که بخواهید در مکان های مختلف پرسه بزنند. حصار برقی با هزینه های اولیه تندتری همراه است، اما هنگامی که آن را راه اندازی کردید، تنها چیزی که نیاز دارید نگهداری کمی برای اطمینان از ایمن ماندن جوجه هایتان است البته در بازار به علت کاربرد فراوان توری مرغی دست دوم هم عرضه می شود.