توری مرغ و پارچه سخت افزاری برای قفس

تصمیم گیری بین سیم مرغ و پارچه سخت افزاری تنها یکی از تصمیمات اولیه است که باید توسط یک مرغدار جدید در هنگام ساختن مرغداری و محوطه گرفته شود. موضوعات خاصی وجود دارد که صاحبان مرغ کهنه کار با آنها آشنا هستند. اما در مورد کسانی که تازه وارد پرورش طیور شده اند چطور؟ من اغلب به موضوعی می پردازم که ممکن است پیش پا افتاده و خیلی ابتدایی به نظر برسد، اما معتقدم تعداد قابل توجهی از مردم هستند که به دنبال اطلاعات بسیار ابتدایی برای کمک به شروع پرورش جوجه هستند. دانستن زمان استفاده از توری مرغی پلاستیکی و پارچه سخت افزاری یکی از این موارد است.

لیست قیمت توری مرغی با بهترین کیفیت - بازار خرید و فروش فنس و توری | فنس بازار

توری مرغی به طور گسترده ای به عنوان سیم حصار جوش داده شده شش ضلعی شناخته می شود که معمولاً در مزارع برای نرده های مختلف استفاده می شود. مرغداران باتجربه می دانند که استفاده از توری مرغی تهران برای مرغداری محدود است. بین توری مرغ و پارچه سخت‌افزاری عاقلانه انتخاب کنید، زیرا در حالی که یکی جوجه‌های شما را در منطقه انتخابی نگه می‌دارد، شکارچیان را از آن دور نمی‌کند.

مواردی وجود دارد که توری مرغداری انتخاب مناسبی برای سیم است، اما وقتی در مورد محافظت از دوستان پردار خود در دویدن یا قفس آنها صحبت می کنید، من توری مرغ را توصیه نمی کنم. در حالی که ممکن است گله کوچکی از جوجه ها را در یک منطقه مشخص نگه دارد، اما خیلی قوی نیست.

شکارچیان به راحتی می توانند آن را از سر راه خود خارج کنند، آن را پاره کنند یا پاره کنند تا به جوجه های شما یا سایر دام های کوچک آسیب پذیر دسترسی پیدا کنند. از این جهت که به هم بافته می شود شبیه پارچه است. این تفاوت بین توری مرغ و پارچه سخت افزاری را به سختی یاد نگیرید.

قیمت توری ( فنس ) مرغی سبک و سنگین

توری مرغی فرنگی

توری مرغی همچنین زمانی مفید است که به طور موقت سوراخ هایی را در خط پایه حصار بسته می شود تا جوجه ها در حال فرار باشند. یک تکه سیم مرغ را تا کرده یا مچاله کنید و آن را در سوراخ فرو کنید. با خاک بپوشانید و بسته بندی کنید. در اسرع وقت تعمیر دائمی نرده را انجام دهید البته به قیمت توری مرغی هم بستگی دارد که چه کیفیتی دارد.

توری مرغی استیل

توری مرغ و پارچه سخت افزاری هر دو برای دفن زیر زمین در اطراف محیط جوجه کشی خوب هستند و شکارچیان را از حفاری داخل قفس بازدارند. بیشتر شکارچیان فقط برای مدت کوتاهی سعی در حفاری می کنند. هنگامی که آنها به یک مانع سیمی می رسند، اغلب حفاری را رها می کنند و به نقطه دیگری می روند.

حصار توری مرغی دست دوم ترجیحی برای استفاده برای امنیت قفس، پارچه سخت افزاری نامیده می شود که قبلا مورد استفاده قرار گرفته است اما با قیمت پایین تری به فروش می رسد. من مطمئن نیستم که چگونه این نام را گرفته است زیرا از پارچه بسیار قوی تر است! به همین راحتی خم نمی شود و جوش داده می شود و آن را محصولی قوی تر می کند.