تیشرت مردانه یقه دار را می توان به عنوان بادبان قایق استفاده کرد

تی‌شرت‌ها کالایی هستند که نباید شما را مجبور به ورشکستگی کنند اگرچه برخی ممکن است استدلال کنند که یک تی‌شرت واقعاً خوب ارزش امتیاز اعتباری شما را دارد.

خوشبختانه، برندهای تیشرت مردانه یقه دار زیادی وجود دارند که گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را ایجاد می‌کنند، و یکی از موارد زیر هرگز شما را به اشتباه هدایت نمی‌کند.

ما قبلاً توضیح داده ایم که چرا تی های سفید ضروری هستند. اما زندگی همه چیز در مورد تعادل است. به این معنی که شما به یک دسته از سه راهی های مشکی درجه یک نیز در کمد خود نیاز دارید. جایی که تی‌شرت‌های سفید بکر و مناسب هستند.

Close up of Colorful t-shirts on hangers, apparel background

تی‌شرت‌های مشکی سکسی و بدجنس هستند. چه کسی نمی‌خواهد مثل یک بدجنس سکسی احساس کند؟ البته تی‌شرت‌ها بیشتر از سیاه و سفید به تنهایی هستند، و بهترین تی‌شرت‌های رنگارنگ می‌توانند به‌عنوان حلقه‌ای برای خلق و خوی طنزآمیز عمل کنند.

آیا امروز احساس سبزی جنگل دارید یا بیشتر به رنگ زرد آفتابی؟ اینها بهترین مدل ها برای خرید در هر رنگی از رنگین کمان هستند.

قبل از اینکه تی‌شرت‌های گرافیکی بی‌رحمانه و پارچه‌های پنبه‌ای گران‌قیمت سوپیما وجود داشته باشند، این تی‌شرت به عنوان یک لباس زیر ابتدایی ابتدایی ساده‌ای داشت.

اگر می‌خواهید از پیراهن‌ها و ژاکت‌های زیبای خود در برابر غدد عرق محافظت کنید، یا به سادگی به یک لایه پایه گرم برای جلوگیری از هوای سرد نیاز دارید.

زیرپیراهن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نقش حمایتی داشته باشند تا بقیه لباس‌های شما بتوانند واقعا بدرخش آنها را در طیف وسیعی از مواد دارند.

مواد حرارتی بافتنی وافل و پشم مرینو تنظیم کننده دما  علاوه بر ژاکت نخی ساده پیدا خواهید کرد. اما FYI: اکثر زیرپیراهن های خوب به انتهای باریک طیف سیلوئت نزدیک تر می شوند.