جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران توسط خرسی خریداری شد

مبل‌ها و ست مبل و میز ناهار خوری در اواسط دهه نود به‌طور فزاینده‌ای معمولی و راحت‌تر شدند، زمانی که کاناپه‌های «شیک شیک» با روکش‌های سرخورده، درهم و برهم و بی‌حرمتی به‌عنوان واکنش مستقیم علیه قایق‌های نمایشی دهه 80 به جریان اصلی رسید.

طراحي به نام الين نورث در سال 1996 به فورت لادرديل سان سنتينل گفت: «در دهه 1980، مردم به اتاق‌هاي خود به عنوان صحنه‌هاي صحنه نگاه مي‌كردند.

آخرین جزئیات آن‌ها اهمیتی نمی‌دادند که محیط راحت باشد، زیرا تنها کاری که می‌خواستند انجام دهند این بود که دوستان خود را مانند یک موزه در آن رژه ببرند.» در دهه 90، نورث گفت که مردم می‌خواهند در اتاق‌های خود احساس راحتی بیشتری داشته باشند، زیرا زمان واقعی را در آنجا سپری می‌کنند.

از این رو شما می توانید امروزه از جدیدترین مبلمان یافت آباد تهران بهره مند شوید.

آنها به خانه می آمدند، کفش هایشان را در می آوردند، تلویزیونشان را روشن می کردند.

ریچل اشول که کار خود را به عنوان یک طراح فیلم دورهمی آغاز کرد، در سال 1988 ظاهر «شیک شیک» را معرفی کرد که عموماً مبل‌های رومانتیک، به‌طور چشمگیری شلخته و با روکش‌دار را ترجیح می‌داد که بسیار جذاب به نظر می‌رسیدند.

البته روکش‌های شیک کهنه تنها انواع روکش‌های موجود نبودند، اما به طور کلی، این محافظ‌های مبل جدیدتر به خوبی با اخلاق آرام دهه 90 ترکیب شدند.

مبلمان

مهمتر از آن، استفاده از آنها نشان دهنده انحراف بیشتر مد خانه از روکش های پلاستیکی مبل است که گاهی اوقات برای نگهداری قطعات سرمایه گذاری در شرایط بکر استفاده می شود.

طراح وینسنت ولف در سال 1992 در مورد روکش های تزئینی به آسوشیتدپرس گفت: «آنها یک اتاق سنتی را امروزی تر می کنند و به مردم راهی می دهند تا ظاهر خود را بدون دور ریختن آنچه از قبل دارند تغییر دهند. ، عملکرد و قدرت سبک.

اگرچه ظرافت‌ها و شکوفایی‌های زیبایی‌شناسی «شیک شیک» عمدتاً از بین رفته‌اند، و بسیاری از مردم در حال حاضر مبل‌ها و عسلی مبل و کاناپه‌های تمیز و با خط تمیز با الهام از اواسط قرن را ترجیح می‌دهند، پر کردن بیش از حد همچنان ادامه دارد، عمدتاً به این دلیل که مردم این کار را انجام می‌دهند.

خیلی بیشتر از همیشه روی کاناپه هایشان. مبل نه تنها مکانی برای سرگرمی و استراحت بسیاری است، بلکه اکنون مکانی برای غذا خوردن، کار از خانه، ماراتن نتفلیکس و چرت زدن است.

شما می توانید از حراج مبل یافت آباد بهره مند شوید.

پارچه‌ها به‌طور فزاینده‌ای بادوام می‌شوند یا با پوشش‌های ضد لکه خاصی برای قرار دادن سس اسپاگتی یا قطره‌های شراب قرمز، انگشتان چسبنده بچه، و حیوانات خانگی با پنجه‌های کثیف درمان می‌شوند.

  • منابع:
    1. A Brief — and Surprisingly Interesting — History of the Living Room Sofa
  • تبلیغات: 
    1. ارقام مختلف از انار و پوششی جهش یافته
    2. هر آنچه که می خواستید در مورد بلیچینگ بدانید
    3. سبزی خردکن با قابلیت برش عالی
    4. سفید کننده برای از بین بردن لک و کثیفی