دزدیدن لنت ترمز اصلی جیلی عربستان که با روکش طلا بود

سیستم لنت ترمز اصلی جیلی یکی از مهمترین اجزای هر وسیله نقلیه است. برای سلامت ماشین شما و همچنین ایمنی شما و مسافرانتان ضروری است.

اما این فقط یک مسئله ایمنی نیست؛ این همچنین در مورد اعتماد به نفس زمانی که در جاده هستید. ندانستن اینکه آیا می توانید با خیال راحت ماشین خود را متوقف کنید یا خیر، به سادگی ناراحت کننده است.

شما نمی خواهید با آن سطح از عدم اطمینان بالای سرتان رانندگی کنید. لنت ترمز چگونه کار می کند؟ لنت ترمز چقدر دوام می آورد؟ کدام لنت ترمز برای وسیله نقلیه شما ایده آل است؟

به طور خلاصه، چگونه می‌توانید مطمئن شوید که ترمزهای شما همیشه کار می‌کنند تا وسیله نقلیه شما به عنوان یک تصویر ترسناک در روزنامه ظاهر نشود؟

در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد لنت ترمز و سیستم ترمز خودرو خود بدانید. عمر متوسط لنت ترمز بین 30000 تا 70000 مایل است. با این حال، طول عمر آنها به استفاده، عوامل محیطی و سبک رانندگی شما بستگی دارد.

لنت ترمز مقرون به صرفه به قیمت دوام، مقرون به صرفه است. لنت‌های ترمز عملکردی استحکام لازم برای سوءاستفاده‌های مکرر و رانندگی مشتاقانه را به قیمت دوام ارائه می‌دهند.

خودروهای تولیدی نشان می‌دهند که لنت‌های ترمز چه مدت در دفترچه راهنمای خودرو یا سایت آن‌ها به شما خدمت می‌کنند. سازندگان لنت ترمزهای پس از فروش نیز طول عمر لنت ترمز خود را روی جعبه نشان می دهند.

جفت ترمز چرخ های جلو در مقایسه با لنت های ترمز عقب معمولاً سریعتر فرسوده می شوند. این به این دلیل است که وقتی روی پدال ترمز فشار می‌دهید.

مرکز ثقل خودرو به جلو منتقل می‌شود و حرکت و وزن بیشتری بر روی لاستیک‌های جلوی شما وارد می‌کند. به همین دلیل، لاستیک‌های جلو کشش بیشتری پیدا می‌کنند و بنابراین نیروی توقف بیشتری لازم است تا آنها را متوقف کند.