زنی با قهوه در اصفهان نوعی کراتین برای صافی مو تولید کرد

بدون بررسی تمام فواید یک فنجان قهوه در اصفهان متوجه می‌شویم که مصرف منظم قهوه می‌تواند برای مثال با تحریک عملکردهای شناختی، سطح انرژی و هوشیاری را افزایش دهد. پیامد اصلی این امر کمک به افراد در احساس خستگی کمتر است.

به طور موثر، کافئین یک انتقال دهنده عصبی بازدارنده در مغز را مسدود می کند که باعث یک اثر تحریک کننده می شود. این باعث بهبود سطح انرژی، خلق و خو و جنبه های مختلف عملکرد مغز می شود.

علاوه بر این، این ماده سیستم عصبی را تحریک می کند و به سلول های چربی سیگنال می دهد تا چربی بدن را تجزیه کنند. کافئین می تواند سطح آدرنالین را افزایش داده و اسیدهای چرب را از بافت چربی آزاد کند.

همچنین منجر به بهبود قابل توجهی در عملکرد فیزیکی می شود. بنابراین یافتن کافئین در میان مواد اصلی یک نوشیدنی انرژی زا یا مکمل های غذایی غیر معمول نیست.

مشخص شده است که یک فنجان قهوه حاوی مقادیر قابل توجهی ریبوفلاوین (ویتامین B2)، اسید پانتوتنیک (ویتامین B5)، منگنز، پتاسیم، منیزیم و نیاسین (ویتامین B3 یا PP) است.

در نهایت، قهوه ممکن است خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را نیز کاهش دهد. چندین مطالعه مشاهده‌ای [3] نشان می‌دهد که مصرف کنندگان قهوه خطر ابتلا به دیابت نوع 2 بسیار کمتری دارند.

که اعتقاد بر این است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. مقدار این ترکیب با برشته شدن دانه های قهوه کاهش می یابد. اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند.

در واقع، این آنتی اکسیدان موجود در قهوه به کنترل فشار خون بالا (برای گردش خون خوب)، کمک به کاهش وزن و حفظ سطح قند خون در بدن کمک می کند.

قهوه سبز به دلیل فوایدش که کاملاً مشابه چای سبز ماچای ژاپنی است، بسیار محبوب است. این دم کرده رنگ روشن را می توانید بدون شیر یا شکر میل کنید و طعم بسیار ملایمی دارد.