ساخت موتور هوندا در شرکت هوندا موتور در توکیو

شرکت هوندا موتور، آموزشی ویبولیتین، ژاپنی هوندا Giken Kōgyō KK، سازنده پیشرو ژاپنی موتور سیکلت و تولید کننده عمده خودرو برای بازار جهانی. دفتر مرکزی در توکیو است.

از سال 1959 این شرکت پرفروش ترین شرکت موتورسیکلت سازی در جهان بوده است. برخی می خواهند بدانند که تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد و اطلاعاتی به دست آورند.

مهندس هوندا سوچیرو در سال 1946 موسسه تحقیقات فنی هوندا را در نزدیکی هاماماتسو تأسیس کرد تا موتورهای احتراق داخلی کوچک و کارآمد را توسعه دهد. بهترین کاور مبل در بازار وجود دارد.

در سال 1948 به عنوان شرکت هوندا موتور ثبت شد و در سال 1949 شروع به تولید موتورسیکلت کرد. هوندا C-100، یک موتورسیکلت با موتور کوچک، در سال 1953 معرفی شد.

در سال 1959 این شرکت یک شرکت تابعه در ایالات متحده به نام شرکت هوندا موتور آمریکایی تأسیس کرد که شروع به کار کرد. تولید موتور سیکلت در ایالات متحده در سال 1979 و خودرو در سال 1982.

در سال 1969، هوندا CB750 محبوب، اولین “سوپر دوچرخه” را معرفی کرد که دارای موتور 750 سی سی، ترمزهای دیسکی و استارت برقی بود. همچنین موتور هوندا 250 یکی از بهترین نوع موتور می باشد.

در حالی که هوندا رهبر جهانی در تولید موتور سیکلت است، عمده فروش سالیانه این شرکت از خودروهایی است که این شرکت تولید آن را در سال 1963 آغاز کرد.

موتور هوندا

اولین خودروهای آن کامیون کوچک T360 و خودروی اسپرت S500 بودند. از میان خودروهای سواری سبک وزن و کم مصرف آن می توان به مدل های محبوب سیویک (1972-1972) و آکورد (1976-1976) اشاره کرد.

هوندا همچنین دارای خط خودروهای لوکس آکورا است. دیگر حوزه های تولید عمده این شرکت شامل ماشین آلات کشاورزی و موتورهای کوچک است. و البته تهیه ترشی مخلوط فوری نیز دارای قواعد مخصوصی می باشد.

هوندا صادرکننده بزرگ ژاپنی به ایالات متحده و سایر نقاط جهان است. همچنین در تعدادی از کشورهای دیگر کارخانه مونتاژ دارد و با چندین شرکت خارجی درگیر سرمایه گذاری مشترک و قراردادهای مجوز فناوری است.

هوندا سوچیرو، (زاده ۱۷ نوامبر ۱۹۰۶، استان شیزوکا، ژاپن – درگذشته ۵ اوت ۱۹۹۱، توکیو)، صنعت‌گر و مهندس ژاپنی که بنیانگذار شرکت خودروسازی هوندا بود.

  • منابع:
    1. Honda Motor Company, Ltd
  • تبلیغات: 
    1. خانمی توانست با لوله پلی اتیلن گوشی اندروید بسازد

    2. با لیف کشیدن از لیف های بافتنی لذت ببرید

    3. اثرات مخرب مکانیکی روش اولتراسوند در پودر زیره سبز

    4. علت اصلی بوی خاص موجود در پودر زیره