سرکه سیب در اصفهان در صنعت پارچه بافی نقش مهمی دارد

یک گزارش موردی مردی مبتلا به دیابت نوع 2 را توصیف می کند که به دلیل کاندیدا عفونت قارچی دائمی در دهان داشت. فرد دو بار در روز به مدت 7 روز سرکه سیب در اصفهان را به دهان می‌مالید. پس از درمان، کاهش 94 درصدی تعداد قارچ‌ها روی دهان مشاهده شد.

عفونت های قارچی می توانند از مشکلات جزئی تا مسائل تهدید کننده زندگی متغیر باشند. اغلب افراد به عفونت های قارچی در دهان، گلو و واژن مبتلا می شوند.

افراد مبتلا به دیابت نوع 2 ممکن است در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به عفونت های قارچی باشند، به خصوص اگر سطح قند خون خود را به خوبی کنترل نکنند.

کاندیدا آلبیکنس یکی از علل شایع عفونت های قارچی در انسان است. در برخی افراد، عفونت کاندیدا می تواند طولانی مدت باشد و ممکن است به داروهای ضد قارچ مقاوم شود.

در گزارش مورد دیگری منبع مورد اعتماد، زنی به مدت 5 سال کاندیدا مزمن واژینال داشت که به درمان پاسخ نداد. استفاده از سرکه سیب عفونت قارچی را از بین می برد.

یک مطالعه لوله آزمایش منبع معتبر همچنین نشان داد که سرکه سیب حاوی 4 درصد اسید مالئیک می‌تواند گونه‌های کاندیدا را که باعث استوماتیت دندان مصنوعی می‌شود، از بین ببرد.

عفونت قارچی در دهان که ممکن است هنگام استفاده از دندان مصنوعی اتفاق بیفتد. سرکه سیب نیز ممکن است ضد باکتری باشد.

خواص یک مطالعه در لوله آزمایش نشان داد که سرکه سیب در کشتن اشریشیا کلی و استافیلوکوکوس اورئوس، که باکتری مسئول عفونت استاف است، موثر است.

مطالعه دیگری در لوله آزمایش نشان داد که سرکه سیب به اندازه 5 درصد هیپوکلریت سدیم در کشتن Enterococcus faecalis موثر است. این باکتری به طور طبیعی در روده و روده انسان سالم وجود دارد اما می تواند باعث عفونت های جدی شود.