صندل لاانگشتی سالامون از پوست کروکدیل تهیه می شود

دمپایی ها به خودی خود کفش هایی هستند که به صورت علّی پوشیده می شوند. آنها در سبک ها و اندازه های مختلف می آیند. بنابراین، برای تمام سنین ایده آل است.

با این حال، صندل لاانگشتی سالامون با گذشت زمان بیشتر و بیشتر نوآوری می کنند. سازندگان همیشه راهی برای بسته بندی محصول پیدا می کنند به گونه ای که در نظر کاربران جذاب تر شود.

از این رو مفهوم طراحی دمپایی خودتان پدید آمده است. بسیاری از فروشگاه‌ها این ایده را تطبیق می‌دهند که به مشتریان این آزادی را بدهند تا خلاقیت‌های اصلی خود را بسازند.

اساسی ترین استفاده از دمپایی برای راحتی است. مخصوصاً پس از ساعت‌ها ایستادن روی کفش‌های پاشنه بلند یا تنگ، باید کفشی راحت بپوشید تا کف پاهایتان شل شود.

اگر از لیز خوردن در پاهای خود لذت می برید، پاهای پردار برای شما بهترین هستند زیرا به اندازه کافی صاف هستند تا سر خوردن را تسهیل کنند.

هدف دیگر از این امر حفاظت است. این معمولاً برای بیمارانی تجویز می شود که دارای اختلالاتی هستند که بر اعصاب تأثیر می گذارد. از آنجایی که اعصاب مسئول ایجاد احساس و حرکت در فرد هستند.

هر شرایطی که حس احساس را تغییر دهد باید برای محافظت از صندل استفاده کند. به عنوان مثال، فرد دیابتی باید همیشه یک جفت دمپایی بپوشد.

زیرا این دمپایی کاهش یافته است. ممکن است تا زمانی که خون وجود نداشته باشد، ندانند که پاهایشان آسیب دیده است. همچنین به افراد مسن توصیه می شود که از ست مناسبی استفاده کنند تا از لغزش که می تواند منجر به شکستگی استخوان شود جلوگیری شود.