فروش اسباب بازی شاپرک در آلمان ممنوع شد

ترکیب اسناد به گفته ژیل بروگر جامعه شناس، اسباب بازی شاپرک سرگرم کننده است، لذت می بخشد و به فرار از کسالت و دردسر کمک می کند.

در ابتدا، این مشکل منجر به افشای تعریف اسباب بازی و فعالیت های مختلفی می شود که اجازه می دهد، سپس عملکرد اسباب بازی مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

برای شروع از چیست؟ عملکرد؟ با توجه به کار رابک و میلار، این اسباب بازی از زمان غارها وجود داشته است، مادران به فرزندان خود سنگریزه های صیقلی، صدف می دادند تا آرامش پیدا کنند.

برخی از این اسباب‌بازی‌ها مانند عروسک جاودانه هستند، با این حال اسباب‌بازی از نظر فنی و با گذشت زمان شروع به تکامل می‌کند.

که گاهی اوقات می‌تواند چیز بدی باشد همانطور که کاترین سیمون در مقاله‌اش برای لوموند وقتی درباره بازی‌هایی که حول خشونت و پول می‌چرخند توضیح می‌دهد.

با این وجود، نقش اسباب‌بازی همچنان آموزشی باقی می‌ماند، این اسباب‌بازی بخشی از جهان کودک است و بیش از همه در رشد آن مشارکت دارد، همانطور که در کاتالوگ TOY’S RUS نشان داده شده است.

سرگرم کننده است، به کودک اجازه می دهد با خستگی مبارزه کند یا به چیز دیگری فکر کند. طبق گفته ژیل بروژر، محقق علوم بازی، عملکرد آن امکان دسترسی به لذت فوری را فراهم می کند.

ساختن زنانگی از طریق عناصر مختلفی از جمله اسباب بازی انجام می شود که نقش خاصی را برای زنان در جامعه قائل است که قرار نیست از آن فراتر بروند.

ساختن مردانگی که تقریباً لزوماً با مردانگی همراه است، مأموریت دیگری را به مردان محول می کند که باید فعال، قوی، مسئولیت پذیر، به ویژه در قبال زنان باشد.