مصرف کردن عرق نعناع و عرق کاسنی توسط سگ نگهبان

نعناع دست به دست هم می دهد با احساس تمیزی دهان. از خمیردندان گرفته تا دهانشویه و آدامس، طعم نعناع مترادف با بهداشت دهان و دندان شده است.

برای اطلاع از طبع عرق نعنا می توانید به سایتهای معتبر سر بزنید و اطلاعات جامعی کسب نمایید.

اگرچه این استفاده یک پدیده اخیر نیست. در اوایل دهه 1620، پزشکان شستن دهان با نعناع جوشانده شده در شراب سفید و مقداری سرکه، همراه با مالیدن لثه با پودر نعناع خشک را به عنوان «لوسیون خوب برای دندان ها و دهان و پوسیدگی دهان توصیه می کردند.

400 سال پیش، و این قدردانی از استفاده از نعناع در زندگی روزمره ما همچنان ادامه دارد، به طوری که در سال 2018 ایالات متحده به اندازه کافی روغن نعناع برای پر کردن یک استخر شنا در اندازه المپیک تولید کرد – 5.38 میلیون پوند.

با مطالعه این مقاله بسیار جالب خوردن عرق کاسنی در ماه آخر بارداری نی نی سایت می توانید اطلاعات بسیاری را دریافت نمایید.

محصولات نعناع فلفلی که عمدتاً در کالیفرنیا، آیداهو، ایندیانا، اورگان، واشنگتن و ویسکانسین کشت می‌شوند، تقریباً 100 میلیون دلار به تجارت صادراتی ایالات متحده کمک می‌کنند.

عرق نعناع

یکی از قدیمی ترین متون پزشکی باقی مانده در جهان از 1550 قبل از میلاد، از نعناع به عنوان یک دستگاه گوارش و ابزاری برای تسکین نفخ یاد می کند.

خواص عرق یونجه برای رحم بسیار زیاد می باشد و بهتر است که ابتدا از این خواص آگاهی پیدا کنید.
طبق یک مطالعه اخیر، تحقیقات علمی در حال انجام به دنبال سرمایه گذاری بیشتر بر روی سطح زیر کشت نعناع فلفلی در ایالات متحده است که بخشی از آن به دلیل “افزایش فشار بازار برای روغن های نعناع ارزان قیمت” است.

در حالی که پیشرفت‌های کشاورزی به آرامی عملکرد روغن نعناع را از محصولات موجود افزایش داده است، نویسندگان نشان می‌دهند که مهندسی متابولیک یکی از واقعی‌ترین گزینه‌های کوتاه‌مدت برای افزایش عملکرد و ترکیب روغن نعناع است.

مطلب جالبی که بهتر است بدانید این است که از عرق نعناع برای گربه به کار می برند و خیلی کاربرد دارد.

در حالی که ارزش بازار نعناع ممکن است با تنباکو یا کاکائو مطابقت نداشته باشد، محصولات تجاری روغن نعناع به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند، از جمله نه تنها خمیر دندان بلکه شکلات، داروها، تنباکو و عطرها.

  • منابع:
    1. Plant of the Month: Mint
  • تبلیغات: 
    1. محصولاتی که می توان از آنها چرم تهیه کرد
    2. نوزادان تازه متولد شده باید گرم نگه داشته شوند
    3. گوجه فرنگی منبع اصلی در رژیم غذایی
    4. نژاد عروسک روسی و محبوبیت آن بین بچه ها