هوای سرد درشت ترکیب دهه های اول کت بارانی

دو سبک کلیدی بارانی چرم زنانه کره ای وجود دارد: بمب افکن کلاسیک و خلبان خلبان. هر دو جعبه‌ای هستند، برای گرما و سهولت حرکت در کابین، اما در جایی که بمب‌افکن دارای یقه‌ای گرد و بافتنی است، هوانورد دارای آستری از پوست گوسفند است که می‌تواند برای راحتی بیشتر آن را کمان کند.

بمب افکن ها و کاپشن های پرواز برای مردانی مناسب هستند که بیشتر از چرم خود می خواهند. ژاکت پرواز خوب به نظر می رسد، اما در هوای زمستان نیز بسیار کاربردی است.

آن را با لباس‌های مورد علاقه در هوای سرد مانند جین سنگین، چکمه‌های کار و لباس بافتنی درشت ترکیب کنید. از وسوسه افزودن عینک آفتابی خلبانی اجتناب کنید، مگر اینکه واقعاً تام کروز باشید.

وتورسیکلت ها همیشه توسط  بارانی چرم زنانه بلند شورشیان بدون دلیل سوار نمی شدند. در دهه های اول زندگی، آنها سرگرمی ماجراجویان جوانی بودند که بین توده های کشور یکدیگر بمباران می کردند.

ژاکت موتورسیکلت اصلی بریتانیایی با در نظر گرفتن آنها ساخته شده است و دارای طراحی ظریف تر و کاربردی تر است.

این کاپشن موتورسوار بریتانیایی که توسط بارانی زنانه چرم مشهد موسسات پوشاک بیرونی انگلیسی مانند Barbour و Belstaff طراحی شده است، دارای چهار جیب در جلو است که در حالت ایده‌آل شامل یک جیب سینه زاویه‌دار برای نقشه‌های شما می‌شود، با میخ پرس و بسته شدن زیپ برای جلوگیری از باد و یک کمربند تونال دور کمر.

درخشش این سبک در تطبیق پذیری آن نهفته است. کاپشن های چرمی زیادی وجود ندارد که بتوان آن ها را با خیاطی با موفقیت ست کرد، اما یک Belstaff Trialmaster به همان اندازه که روی کت و شلوار خوب است به نظر می رسد که یک هودی دارد.

برای راه آسان تر، آن را با چرم قهوه ای با شلوار سرمه ای، ژاکت رول نک و چکمه های چلسی امتحان کنید.

موتورسیکلت ها همیشه توسط شورشیان بارانی چرم مردانه اسپرت بدون دلیل سوار نمی شدند. در دهه های اول زندگی، آنها سرگرمی ماجراجویان جوانی بودند که بین توده های کشور یکدیگر بمباران می کردند.

ژاکت موتورسیکلت اصلی بریتانیایی با در نظر گرفتن آنها ساخته شده است و دارای طراحی ظریف تر و کاربردی تر است.

  • منابع:
    1. Is the Year of the Best Men’s Leather Jackets
  • تبلیغات: 
    1. تاثیر تیشرت در احساسات و عواطف جوامع مختلف
    2. برای محو کردن موهای سفید خود از رنگ مو استفاده کنید!
    3. بهتر است از این نوع میوه ها برای تهیه میوه خشک استفاده کنید
    4. فرآیندهای مورد نیاز برای تبدیل شدن چرم خام به یک محصول چرمی