ویتامین خواندن برچسب ها سرشار از چربی های اشباع روغن زیتون

او گفت: “مطالعه جدید قابل توجه است زیرا شامل  روغن زیتون خوراکی نمونه های بزرگی از مردان و زنان است که طی 25 سال مورد مطالعه قرار گرفته اند.” “این مهم است زیرا به دست آوردن چنین اعداد بزرگ در یک دوره زمانی طولانی می تواند چالش برانگیز باشد و این به قدرت مطالعه کمک می کند.”

پرلمن گفت که او این مطالعه را قابل توجه می داند زیرا مطالعات قبلی بیشتر بر خطر بیماری های قلبی عروقی متمرکز شده اند، اما تاثیر آن بر مرگ زودرس نبوده است.

به گفته پرلمن روغن زیتون حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین هایی مانند ویتامین K و ویتامین E است که برای سلامت رگ های خونی و عملکرد سیستم ایمنی مهم هستند. همچنین دارای پلی فنول هایی است که تحقیقات نشان می دهد خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارند.

اما مصرف کنندگان باید هنگام خرید روغن زیتون مراقب باشند روغن زیتون ارگانیک زیرا همه آنها یکسان نیستند. پرلمن اشاره کرد که خواندن برچسب ها با دقت مهم است.

او گفت: «روغن زیتون فرابکر در مقایسه با روغن زیتون معمولی که تصفیه و فرآوری‌شده‌تر است، خالص‌تر، تصفیه‌نشده و فیلتر نشده‌تر است.

پزشک و بسیاری دیگر از متخصصان تغذیه توصیه می کنند روغن زیتون رویال که بیمارانشان فقط بر مصرف بیشتر چربی های دریافتی خود از چربی های پلی و تک غیراشباع تمرکز کنند.

آنها همچنین باید چربی بیش از حد محصولات حیوانی را که اغلب سرشار از چربی های اشباع شده و همچنین چربی های ترانس در محصولات پخته شده و غذاهای سرخ شده هستند، محدود کنند.

پرلمن گفت: «گزینه‌های بهتر برای مصرف چربی شامل مواردی از گیاهان مانند آووکادو، آجیل و دانه‌ها است. برای افرادی که می خواهند از روغن ها برای سس و ماریناد استفاده کنند، او روغن زیتون یا آووکادو را توصیه می کند، اما نه در مقادیر بیش از حد. او گفت که اعتدال مهم است، زیرا روغن‌های گیاهی می‌توانند کالری دریافت کنند.

استرن هشدار می دهد که مصرف روغن زیتون 3 لیتری همه چیز نیست و باید به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل استفاده شود.

  • منابع:
    1. Research shows the benefits of olive oil
  • تبلیغات: 
    1. عوامل کلیدی که بر عمر لوله پلی اتیلن تاثیر می گذارد
    2. با این راهکار ها حتی از بیل گتس پیشی بگیرید
    3. کسب و کارهای جذاب برای ثروت آفرینی
    4. استفاده چای ترش برای رشد گل محمدی