پسته تازه کرمان موجب دوپینگ و اخراج بازیکن عراقی از جام جهانی شد

بهبود پروفایل چربی: مصرف پسته تازه کرمان به عنوان جایگزینی برای سایر منابع لیپید در 20 درصد مصرف روزانه، باعث بهبود پروفایل لیپیدی در افراد با سطح کلسترول بالا، کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب می شود.

سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع: با بیش از 80 درصد اسیدهای چرب غیراشباع، مصرف پسته باعث کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب می شود.

آنتی اکسیدان: پسته با ظرفیت آنتی اکسیدانی بالا به محافظت از سلول های بدن در برابر رادیکال های آزاد که مسئول ایجاد بیماری های قلبی عروقی، سرطان های خاص و پیری زودرس هستند کمک می کند.

سرشار از فیبر غذایی: مصرف پسته به پیشگیری از یبوست، کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ، مبارزه با بیماری های قلبی عروقی و ایجاد احساس سیری در نتیجه کاهش اشتها کمک می کند.

در این مقاله از قسمت مشاوره تغذیه به بیان ویژگی های این میان وعده سالم و ترد می پردازیم. پسته می تواند با سیر کردن فرد از خوردن غیر ضروری جلوگیری کند.

گردو، بادام و بادام هندی انواع مختلف تنقلات سالم هستند، اما در این بین پسته کمتر مورد توجه قرار گرفته و در واقع نقش پسته به ویژه در کاهش وزن و چربی سوزی نادیده گرفته شده است.

امروز قصد داریم به شما بگوییم که چرا باید پسته را در رژیم غذایی خود بگنجانید.افزودن پسته به رژیم غذایی شما ممکن است ارتباط تنگاتنگی با کاهش گرسنگی و احساس سیری طولانی مدت داشته باشد.

بر اساس مطالعات، افرادی که به مدت 12 هفته در رژیم غذایی خود پسته مصرف کردند، در مقایسه با افرادی که همان مقدار کالری را از کراکر دریافت کردند، کاهش دو برابری در BMI داشتند.

خوردن آجیل به عنوان میان وعده می تواند تاثیر زیادی در کاهش گرسنگی داشته باشد. در مقابل، 54 تا 104 درصد کالری آجیل با کاهش اشتهای ناشی از خوردن این غذاها خنثی می شود.