چاکرای چشم سوم درخشندگی تازه سنگ فیروزه

ارتعاشات منحصر به فرد این سنگ فیروزه گرانیت با چاکرای چشم سوم و گلو شما طنین انداز می شود و به شما امکان می دهد به دانش زندگی گذشته خود دسترسی پیدا کنید.

انجام این کار می تواند به شما کمک کند با دیگران ارتباط معناداری و عمیق تری برقرار کنید زیرا آنچه به اشتراک می گذارید مستقیماً از روحیه شما می آید!

فیروزه حامل انرژی هایی است که به شما کمک می کند زندگی خود را با حقیقت، غرور و صداقت زندگی کنید.بهترین روش استفاده از سنگ فیروزه
زیورآلات فیروزه ای بپوشید و سنگ فیروزه نیشابور به لباس های خود رنگی بیافزایید. درخشندگی تازه ای به ارمغان می آورد که در هر روز و هر زمانی مورد استقبال قرار می گیرد.

وقتی خوب به نظر می رسید، روحیه شما سنگ فیروزه را تقویت می کند و احساسات شما را سبک می کند. ظاهر خوب همیشه برای قلب شفابخش است، پس مطمئن شوید که همیشه از جواهرات زیبای فیروزه ای استفاده می کنید.

این سنگ یادآوری عالی است که شما هنوز هم می توانید آرامش داشته باشید و به حالتی آرام دست یابید حتی زمانی که در اطراف سر و صدا و هرج و مرج احاطه شده اید.

چه آن را در دست بگیرید و چه بپوشید، این سنگ به سنگ فیروزه شجر شما کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را باز کنید، اما همه اینها بدون اینکه سرکش یا متکبر باشید. متوجه می‌شوید که می‌توانید ایده‌های خود را کارآمدتر بیان کنید و آنها را بدون زیر پا گذاشتن کلمات یا احساس خجالت بیان کنید.

شما می توانید این سنگ را به فضای مدیتیشن خاص خود یا کلکسیون کریستال شفابخش خود معرفی کنید.

  • منابع:
    1. Turquoise Stone Meanings Properties and Powers
  • تبلیغات: 
    1. دباغی پوست برای تولید چرم با کیفیت
    2. تنوع پارچه در فصول مختلف سال
    3. مطالبی راجع به خرما که نمی دانستید
    4. روشی برای شستشوی لکه قیر روی خودرو با لیمو!