کوچکترین سرنگی استفاده سوزن بلندتر از 8 میلی متر

یک قانون سرانگشتی خوب این است سرنگ انسولین bd شیشه ای که از کوچکترین سرنگی استفاده کنید که می تواند حاوی بیشترین دوز شما باشد، که به جلوگیری از خطای کاربر کمک می کند.

چه اندازه سوزن استفاده شود
چه اندازه سوزن انسولین استفاده شود
سوزن ها با طول و اندازه یا ضخامت آنها اندازه گیری می شوند. به طور کلی پزشکان استفاده از سوزن هایی با طول 4 میلی متر تا 6 میلی متر را توصیه می کنند.

هیچ دلیلی برای استفاده از سوزن سرنگ انسولین سوزن جدا بلندتر از 8 میلی متر، تقریباً برای همه انواع بدن وجود ندارد. سوزن های بلندتر می توانند بیش از حد عمیق سوراخ شوند و تزریق عضلانی انجام دهند. تزریق انسولین به عضله می تواند جذب را افزایش دهد و به طور بالقوه منجر به هیپوگلیسمی (کاهش خطرناک قند خون) شود.

در گذشته، بسیاری فکر می کردند که سرنگ انسولین قلمی اندازه سوزن باید متناسب با وزن فرد تنظیم شود، به این معنی که افراد چاق به سوزن های طولانی تری نیاز دارند. بر اساس یک مقاله مروری که در سال 2015 در Diabetes Spectrum منتشر شد، در حالی که برخی افراد مبتلا به چاقی و سایر بیماری‌ها مانند آرتریت ممکن است از سوزن طولانی‌تر بهره ببرند، مطالعات جدیدتر نشان داده‌اند که وزن بدن به طور کلی عاملی در اثربخشی اندازه سوزن نیست .

بر اساس این مقاله، صرف نظر از شاخص توده بدنی (BMI)، یک سوزن 4 میلی متری تقریباً در تمام افراد مبتلا به دیابت مؤثر است.

در حالی که سوزن‌های کوتاه‌تر اکنون استاندارد مراقبت هستند، پزشکان باید نیازهای هر مورد را در نظر داشته باشند.

سوزن انسولین را از کجا بخریم
سوزن انسولین را از کجا بخریم
سوزن های انسولین سرنگ انسولین پیچی را می توان به صورت آنلاین یا در داروخانه ها و فروشگاه ها از جمله Walmart، Walgreens، و CVS خریداری کرد. در برخی موارد، محصولات پشت پیشخوان در محوطه داروخانه قرار می گیرند.

  • منابع:
    1. All About Insulin Needles and Syringes
  • تبلیغات: